بازوهایی که دست نوزادان دانش‌بنیان را می‌گیرند

نشست شبکه با ایسنا

به گزارش خبرگزاری ایسنا، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در سال ۱۳۸۳ به عنوان نخستین مؤسسه غیرانتفاعی پژوهش و فناوری کشور با هدف توانمندسازی واحدهای فناور، خلاق و دانش‌بنیان و کمک به تجاری‌سازی دانش و فناوری و همچنین ارتباط و شــبکه‌ســازی عناصــر فعال در زیســت‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی کشور و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان راه‌اندازی شد.

این شبکه با حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و همکاری با مجتمع‌های فناوری و نوآوری ، مزایا و حمایت‌های قانونی و خدمات تجاری‌سازی را به اعضای خود ارائه می‏‌کند و بستر مناسبی را برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری و ظرفیت‌سازی برای توسعه دانش و هم‌افزایی فراهم می‌کند.


مهدی اعتباری – مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، با بیان اینکه این شبکه در سه حوزه اصلی خدمات توانمندسازی، خدمات تجاری سازی و خدمات شبکه‌سازی مشغول به فعالیت است، توضیح داد: توانمندسازی مجموعه‌ها با ارائه خدمات آموزشی، مشاوره و کوچینگ به شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌ها از فعالیت‌های شبکه است. همچنین از دیگر فعالیت‌ها، شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات بین مجموعه‌های علمی و صنعتی در بخش خصوصی و دولتی است.

مهندس مهدی اعتباری
متن کامل خبر:
‏https://www.isna.ir/news/1400061510905/بازوهایی-که-دست-نوزادان-دانش-بنیان-را-می-گیرند
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست